POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR
Atenție! Politica de returnare face referire doar la produsele achiziționate online, livrate prin curier si nu la cele cumpărate din magazinele noastre fizice. Nu se pot returna produsele comandate online care sunt ridicate direct din magazin.
Atenție ! Legea permite drept de retur doar pentru persoanele fizice.
Atenție! Daca va gândiți sa returnați produsul, NU îl utilizați! NU puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vanzare-cumparare. Dreptul de retragere exista pentru a va permite sa examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a va oferi 14 zile de utilizare gratuita.
Conform legislației aplicabile (OUG 34/2014), produsele achiziționate se pot returna in ambalajul original si in aceeași stare in care au fost recepționate (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au însoțit), in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități si fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor in termenul de 14 zile prevăzut de lege se va face pe cheltuiala Clientului, prin intermediul oricărei societăți de curierat rapid.
Atenție! Nu vor fi acceptate coletele cu ramburs sau livrare prin Posta Romana.
Rambursarea contravalorii produsului acceptat la retur se va face in termen de 14 zile calendaristice de la recepția produsului.
Coletele care prezinta ambalaje deteriorate, sparte, incomplete, sau sunt expediate cu Ramburs si/sau plata cheltuielilor de transport la destinație, vor fi refuzate.
Daca produsul este returnat într-o stare in care nu mai poate fi vândut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul inițial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultata din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. actelor normative in vigoare, in cazul achiziționării de produse din acest site, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicând-se definițiile cuprinse in lege, referitoare la ” Diminuarea valorii produsului” ce poate ajunge pana la 100% in cazul produselor utilizate ce nu mai pot fi valorificate din cauza urmelor de montaj sau uzura.
Produsele comandate prin comenzi speciale, externe, pentru care s-a solicitat avans si care au fost aduse la solicitarea clientului, nu se pot returna. Pentru produsele comandate cu avans la care clientul renunța din varii motive, vânzătorul poate retine pana la 100% din avansul înaintat de client.
Pentru produsele ce conțin componente electronice, ne rezervam dreptul de a accepta returul doar după trimiterea si expertizarea lor in service.
Nu se accepta la retur:
• Produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii;
• Produsele ale căror etichete de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
• Produse ce au fost furnizate conform unor specificații speciale ale clientului (modele customizate);
• Produsele folosite, zgâriate, deteriorate sau incomplete, cu urme de uzura, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garanție lipsa; in acest caz, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata după evaluarea prejudiciilor aduse. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situația unor abuzuri dovedite conform legislației specifice;
• Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale;
• Piesele/produsele care prezinta urme de uzura, montaj, vopsire, sudura;
• Produsele aflate in colete ce au menționata suma de ramburs pe eticheta de transport.
Cum se returnează produsele:
Renunțarea la cumpărare va implica returnarea produsului in termenul specificat, cu toate accesoriile si împreuna cu ambalajul nedeteriorat.
Pasul 1: Se completează si se transmite Formularul de retur pe care îl găsiți mai jos. Se obține astfel un număr de retur.
Pasul 2: Produsele se vor returna prin serviciile de curierat rapid, fără a opta pentru serviciul ramburs .
Înainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurați ca pe colet este aplicata o eticheta care sa conțină următoarele informații:
1.Expeditor : Nume/Prenume
Adresa : Strada, Nr., Oraș, Județ
Telefon:……………………………………
2.Destinatar : SC ANY & RAUL ELECTRONIC SRL – Departament Service
Adresa : BRAD, str. Avram Iancu nr. 5A, jud. HUNEDOARA
3.Numar Retur: *(numărul comunicat in momentul completării formularului de la punctul 1).
In colet, pe lângă produsul de returnat, trebuie sa introduceți: Certificatul de garanție in original si o copie a facturii de achiziție , iar pe colet trebuie sa menționați, obligatoriu, Nr. de retur obținut la completarea formularului de retur pe site-ul https://vehicule.arelectro.ro.
Rambursarea banilor/înlocuire produs:
După ce produsele au fost acceptate la retur, rambursarea banilor se va face într-un cont bancar menționat de client in formular, in termen de 14 zile calendaristice de la recepția produsului.
Înlocuire sau restituire contravaloare: In funcție de opțiunea cumpărătorului, banii proveniți din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de către SC ANY & RAUL ELECTRONIC SRL in contul indicat la completarea formularului.
In cazul solicitării unui alt produs se va achita diferența de preț, daca produsul este mai scump. In situația in care clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferența de preț se va returna. SC ANY & RAUL ELECTRONIC SRL va trimite produsul solicitat la schimb, numai după ce Clientul a returnat produsul cumpărat inițial.
Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificați numărul contului IBAN, Numele Băncii, numele titularului si CNP-ul. Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnata pe același card utilizat la tranzacționare, in decurs de 14 zile de la acceptarea returului.
Restituirea contravalorii produselor returnate se poate face si in numerar, la predarea produselor la unul dintre sediile noastre.